Kerri

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Kerstin - 31 mars 2009 19:07

Dagen började som hunddag Borak är här för att husse å matte är på en liten semestertripp till huvudstaden, och på morron hade Erik Trulls med sej, Borak låg och sov på köksgolvet när Trulls kom infarandes, hundbus blev det, Erik tog ut hundarna så dom fick springa av sej. Blev en liten skotertur ochså, hundarna älskar att springa efter skotern.

J+C hade lånat våran bil på sin semestertripp eftersom J råkat ut för en mindre bilolycka och inte kunde köra deras bil så långt. Bara det att jag lagt Elins lägenhets  nycklar i bilen för att inte glömma dom när jag hämtar E på flyget, så var var nycklarna nu då ? Ringde till J för att höra när dom beräkna att vara hemma, J+C var i Gävle och hälsa på Hannah med familj å skulle vara hemma kring elva på kvällen så det passade bra eftersom E skulle landa halv elva.

Kring sju drog jag å Borak till stan, jag var in på Maxi å fixa lite mat sedan ut till Falmark, fick vänta nästan en timme på flyget. Jag å Borak inspekterade snöhögarna under tiden, så kom flyget å jag fick träffa min lillgumma, kram kram, härligt att ha hon hemma igen å härligt att komma hem.

Så iväg till J+C, glad hund träffa matte å husse, bytte bil, å iväg till stan å Elins lägenhet, jättehungriga båda två laga vi mat halv ett på natten! Potatisgratäng, kött och beasås som E längtat efter, te och morotskaka till efterrätt. Därefter sommna vi gott å sov till halv åtta. Full fart hem, skjutsa E till  hennes APU i stan,E har två veckor praktik kvar som görs här hemma.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards