Kerri

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Kerstin - 10 april 2009 07:13

........idag far jag och Elin till Maria i Östersund och på tisdag vidare till Gävle,kommer hem nästa lördag. Ska bli skönt att vara ledig ett par dar.

Igår städade jag hela huset, har en mani på att det ska vara städat och rent inan jag far bort,är nog för att det är skönt att komma hem till ett rent hus.

Har ochså fixat så det finns mat till gubben min, för när S jobbar ute hela dagarna och inte kommer in från ladugården förän vid halv nio på kvällen är han för trött för att ställa sej å laga mat, då är det bra att det finns färdigt i frysen. Så nu är allt klart, packat och under kontroll. Ska bara jobba av ungdjurstallet, sen drar jag till stan, S skjusar mej dit så han kan ta hem bilen. Klockan två går bussen till Umeå och därifrån kl fyra med buss till Östersund, åtta timmar sammanlagt på buss det är drygt. Har med oss tidningar, korsord, te och fika och mptren laddad med musik. Och så kommer man nog att ta en tupplur.

Ovido - Quiz & Flashcards