Kerri

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Kerstin - 24 april 2009 16:04

I morsse när jag kom ut står den där på fältet nedanför huset i snön och ropar  ljuvligt,ljuvligt,ljjjjjuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvvligt
!!!!! 

Vem då ?!  Storspoven såklart :)) , vårans bästa fågel, för vist är det ljuvligt den ropar eller.. ? När man hör Storspoven ropa då vet man att vintern defenitivt är slut och bara den ljuvliga våren är här och snart sommaren.

Har varit till doktorn och kollat mitt onda knä samt tagit blodrov för att kolla levaxinet ( för ämnesomsättningen). Tja att det var ledartros det hade jag ju redan misstänt och fick det bekräftat, det innebär att stötdämparen i knäledan är mycket nött och det bildats brosk som har pyst ut över ena kanten, på insidan och inte så mycket att göra åt, ska försöka att inte belasta knät så mycket, lättare sagt än gjort, hmm får tänka igenom mina arbetsrutiner. Jaha suck det är väl nått man får leva med, ska fortsätta äta omega 3 för det lindrar, det finns ju också Glucosamin, men jag tål det inte riktigt sväller upp av det, knät alltså,  och så ska jag skaffa riktigt bra knästöd.  Ja det är väl inte ljuvligt men jag tycker ändå att det känns ljuvligt för nu är Storspoven här och våren.

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards