Kerri

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Kerstin - 4 maj 2009 16:45

Måste ta ett allvarligt snack med gubben om en ny dator. Nu är det nog inte frågan om om utan när datorn krassar, i morrse när jag skulle starta datorn fanns det nya uppdateringar och för att det ska funka måste man starta om datorn. Så jag gör det, hiskeligt hur datorn lätt, surra å brumma , jag vet att den inte exploderar men.... det känns och låter så, nu flyger den i luften tänkte jag ! Efter mycket stonk å stön kom datorn igång , så här ska inte en dator låta, tog en halv timme att komma ut på internet !

Lyckades fixa endel kontorsjobb, sen fick gammel herken vila,

Vilket härligt väder idag också och dom nya fönstren till övervåningen har kommit, igår tog Elin och jag ner gardiner och annat som kan vara ivägen när Karlsson sätter in fönstren, jag har tvättat gardinerna idag och hängt ut dom, det tog inte lång stund så var gardinerna torra. Så nu blir det fint i fönstren på vinden, och inget drag och fladder i gardinerna : )

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards