Kerri

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Kerstin - 13 maj 2009 10:28

Så heter några små otäcka monster i en film som äter upp tiden. Undrar om det är dom som äter upp min tid för den tar alltid slut.

Har varit på en liten turne söder ut. I fredags em. tog jag å gubben min hästfinkan med hästen Stormvind å drog iväg. Plockade upp Elin i stan när vi paserade. Därefter åkte vi ner till Ö-vik, där Stormvind lämnades på ett stuteri för betäckning, hon ska vra där ca två månader och betäckas med en hingst som heter Lomme Elden, så nästa vår får vi ett litet föl förhoppningsvis. Hästar är dräcktiga i elva månader. Körde vidare till Högakustenbron där vi tog in för natten. Åt god mat och en super smarrig efterrätt, har ni vägarna förbi och är in på Högakusthotellet och äter rekomenderar jag marängsviss till efterrätt, den gör ingen besviken :) .

På lördag körde vi till Gävle, plockade upp Maria i Söderhamn på vägen.

Och på lördag em. döptes lilla Zedd, Hannah och Rogers minsting.

Var hos Hannahs till på söndag em. då vi körde hem igen. Aning jobbigt att åka bil så långt får så ont i ryggen. Var hemma vid elva på kvällen.

Och nu är det full fart hela vecken mycket som ska göras och langoljärerna naffsar mej i hälarna hela tiden, jobbiga små monster.

Justja slipper fixa lunch idag för det är Paltdag i byagården, härligt. Där knyckte jag tillbaka lite tid :)

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards