Kerri

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Kerstin - 25 maj 2009 18:54

Ja det har blivit lite skrivande sista tiden, men det är så den här tiden på året mycke annat att göra, men i helgen hann jag med en sväng till min lilla stuga långt in i skogen vid älven, yngsta syrran var å hälsa på så vi tog fika å Trulle hunden å for dit, när vi kom dit fick vi en överaskning, en stor björk som står (stod) vid sidan av skogsgläntan mellan lilla stugan å älven hade ramlat omkull, ca två meter upp från marken var den helt rutten och hade gått av. Tur att ingen är i närheten när det händer, så nu blir det till att ta gubben och motorsågen med sej och fara dit. Blir väl en del ved.

Idag har jag å Trulle varit ut på en liten turne, ganska fint väder men det blåser lite väl mycket, var oxå förbi badsjön som ligger utanför byn, Trulle tog sej ett dopp å plaska runt i vattnet, sen rulla han sej i sanden. Så det blev till att rulla in hunden i en filt som jag hade i bak i bilen, för en blöt liten hund dessutom sand panerad vill man inte ha i bilen!

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards