Kerri

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Kerstin - 22 juni 2009 23:12

Jag å Elin tog ett hett skumbad för att bekämpa elaka baciller, god cider å melon, varmt te med honung å en chokladbit, nu mår man bättre och lurvdjuret Hannibal ligger på mina fötter vaaaarmt, nu ska jag sova riktigt gott. :)

Av Kerstin - 22 juni 2009 23:10

Måste visa min fina kanna som jag fyndade i Pite på rödakorset för 25 spänn

Av Kerstin - 22 juni 2009 23:09

Litr bilder från studenten kommer mer sen

Av Kerstin - 22 juni 2009 13:38

önskar det var vädret som var så här överhettat, men det är jag själv ! Har fått en ilsken halsbacill som nästen nockade mej igår kväll, känner mej som en urvriden skurtrasa idag, ska nog gå å sova en stund. Elin Isa och Silas drog till stan, skicka en handlarlista med dom så att vi kan fylla upp kylskåpet igen, det är tomt så det ekar efter helgen,

Har haft en bra å härlig midaommarhelg allt toppen (tills bacillen hoppa på mej,)hyfsat väder bara midsommarafton som var lite kylig,blev att sitta inne å äta.Erik,Isa å Silas är i sin stuga och Cilla å småbarnen var här till sönda em, Johan å Cissi har också varit här och fixat till sin stuga som dom planterat på lilla knabben berevid kalvhagen, där är det fint, utsickt mot båda träsken. Var å plockade liljekkonvaljer å upptäckte att blommorna frusit ! brunnypna var dom flesta,aldrig varit med om det förut att liljekonvaljerna frusit, men myggen lever å frodas.

Nu ska jag hälla i mej mer varmt te med honung och lägga mej å sova en stund,

Ovido - Quiz & Flashcards