Kerri

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Kerstin - 23 september 2009 21:38

Det blev två runder med Trulle hunden idag, på fm tog vi en sväng noliänget, hade otur å snubbla ner i ett dike ! men när jag tagit mej upp på andra sidan stod den där.....så fin....JULGRANEN med stort J, så nu vet jag var jag har min julgran å ingen lär hitta den, bara min :) ! Så otur vände sej till tur.

Blev en sväng till Pite idag med S, skulle kolla en loppis men vi missuppfattade öppettiden, som desutom var ganska knäpp, nåja mycket intresant verkade det vara där när vi gluttade in genom skyltfönstret, får komma tillbaka en annan gång,det blev några fynd på Åhlens som stänger i Pite (synd) och en fika inan vi vände kosan hemåt.

På kvällen tog vi en cykeltur jag och Trulle, blir mer att vara ute nu när man har hunden här, å det är nog för att man har sällskap, trevligare så.


Ovido - Quiz & Flashcards