Kerri

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Kerstin - 16 oktober 2009 07:22

Känner mej dubbel nöjd efter gårdagen, var till Pite till en naprapat som jag inte varit till tidigare, Pite naprapatklinik, killen var jätteduktig och försiktig, fick en superbra behandling,blandannat med elplattor som sattes på ryggen och en svag ström som pulsera, kändes läskigt i början, jag är inte nån som gillar ström, men man kan ju prova och det var inge farligt alls! med värmedyna på blev det en skön djupmasage av ryggmusklerna, det blir hit jag far hädanefter för att få ordning på min rygg.

Och sen en sväng förbi Röda Koset, Elin sa när vi gick in tänk om vi inte gör nått fynd idag, men det behövde man inte oroa sej för! Ett helt bord fullt med mässing ljusstakar och smidesstakar för tio kr/styck!, jag samlar på mässingljusstakar så det blev ett par stycken och några smides, här i huset används bara metall ljusstakar utan lull lull efter en otäck olyka då en ljusstake brann upp huvaligen. Och så går jag runt och tittar, nått intressant? Då får jag syn på dom! där på en hylla står små söt burkarna och lika mönster som mina stora burkar, wow, så glad jag blev. Känner mej som måsarna i Hitta Nemo min min min min Skrattande . Hitta även en liten matta till kattbron för en tia, har gjort fint till mina kisse missar, Elin har bilden i sin kamera så den kommer sen, men här är en bild på mina söt burkar .

  


Ovido - Quiz & Flashcards