Kerri

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Kerstin - 3 november 2009 17:23

Har hittat en sida som heter Pedagogförlaget.se , dom har webb försälning av böcker,vykort och nallar med kloka ord och sitat, en hel del tänkvärt och fina presenter att skicka till nån man tycker om.

      

Har börjat på nästa hyllprojekt, målat trähyllan och nu ska den få torka till i morron då ska jag sätta upp den, hinner kanske med glashyllan oxå som jag ska sätta i fönstret ovanför diskbänken, den glashyllan blev över när vi bytte fönster i salen på övervåningen i våras då hyllan blev liggandes ovanpå bokhyllan, har funderat på var jag ska plasera den, och nu blev det aning trångt på diskbänken med alla porslinburkar och då kom jag på att sätta glashyllan i köksfönstret, har köpt list och konsol i trä när jag var till Pite, så nu är det bara att skruva fast och lägga dit hyllan,

Ovido - Quiz & Flashcards