Kerri

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Kerstin - 5 november 2009 21:21

så mycket för lång var glashyllan, satte upp listerna å gjorde klart hämtade hyllan å skulle sätta dit den och pallstopp, den gick inte dit , 1,2 cm fattas! eftersom det är en glashylla kan jag inte ta fram sågen å kapa av, så jag ringde glasmästarn i Byske och det gick bra att komma imorrn men han jobba bara till tio, så det får bli en tidig morron så jag hinner dit.

Däremot så gick det bra med trähylla två, har plockat ihop det jag vill ha där, bla. mina krukor som stått uppe på köksskåpet,stora glasburken, en liten hög kokböcker, "salt"burken,kopparkaffepannan det får vara nog, inte för mycke grejer, blev nöjd med detta, har tagit lite bilder , men är inte riktigt nöjd ,mobilen tar hyfsade bilder men har funderat på en ny kamera, har en med film men det tar ju sån tid att få tag i dom bilderna, får ta sikte på mellandagsrean de är inte långt bort,

    

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards