Kerri

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Kerstin - 24 januari 2010 22:11

Jag och Elin har fixat allt städande och nöjda med att alla tomtar är ned packade..

men mamma vad har du på ytterbron!!??

va ! fast jag gått förbi dom flera gånger per dag har jag totalt kopplat bort och inte sett tomtarna på ytterbron, men va! ja får ta dom sen....

var till stan med Elin i fredags em och fick äntligen tag i min nya kamera   

håller på att gå igenom alla finesser, men hinner inte lägga upp bilder än

blev lite ändrade planer med resan till Gävle

var meningen att jag och Elin skulle åka ner med Johan som skulle köra ner en hustransport, hade varit intressant att åka med...men men

nu har huset blivit försenat, det var nått som inte skulle hinnas med att monteras

det är färdigmonterade husblock som Johan kör, 4,20 m breda och jättelånga

skulle ha farit på tisdagkväll, men nu blev det till att fixa tåg biljett istället

och då blev det måndagkväll, imorron alltså! fick veta på lördag att hustransporten blivit uppskjuten.

och mycket jobb som bara rasa över mej, blev lätt stressad i helgen

en aning av panik fixa allt klart, släpp taget å lugna dej sa jag till mej själv

så jag tog en promenad i dag och nu ska jag bada

packar på fm. imorron och så skjutsar S mej till stan efter lunch

jag och Elin tar buss kl sex till tåget som går kl sju och framme i Gävle kl 05!

Kan bli nått inlägg från Gävle kanske det 


Ovido - Quiz & Flashcards