Kerri

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Kerstin - 12 februari 2010 10:57

Verkligen kallt men man kan verkligen känna att solen har börjat värma.

Skönt och då kan man äntligen börja tro på att denna vinter oxå har ett slut.

Har varit dunder förkyld hela veckan, mest legat inne å sovit

har tvingat mej själv ut på promenad ett par gånger

verkligen härligt vinterväder

jag är så kall å frysen och då sa S att det kanske är för att jag har lågt tryck

det är väl möjligt att det är så

och då är det bra om man rör på sej

var på blodcentralen förra onsdan och jag brukar ha blodtryck på ca115/65

nu var det bara 109/75, dom på blodcentralen sa att det kan sjunka när det är kallt, men att det gör inget

kanske därför man kanner sej frusen ibland

Ska till Byske en sväng sen idag och skaffa ögonsalva

har fått infektion i ett öga

hatar när jag inte får upp ögonen på morron

Sen ska jag ta en promenad i det vackra(men kalla) vintervädret


Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards