Kerri

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

120 knyck!!!!!!!!!

Av Kerstin - 13 februari 2010 19:16

Nä riktigt så fort gick det inte när jag och hundarna Borak och Trulls var ut och sparkade, men det känddes så ibland

Han är så stark Borak och full av energi

fick bromsa och hojta sakta försiktigt

det gick ganska bra, tog vägen runt Brännåkern en sträcka på 3 km

väldigt kuperad med backar och kurvor

nerför en backe som slutar i en kurava gick det för fort och jag körde omkull

släppte sparken och la mej, skjusa en bra bit

Borak sitter fast i sparken med linan så sparken funkar som ett ankare

det blir stopp!

  

jaha och vad väntar vi på nu då!!!

  

ska farmormatte bara ligga där eller är det nått intressant?

när jag nu ligger här kan jag lika gärna vila en stund

tittar på träden, solen lyser fint på trädtopparna

fint perspektiv så här underifrån

      

ja sen blev det nästan fullfart hemmåt, ca 25 min tog det bra jobbat vovarna!

Därefter blev det te för mej och vovmat för övriga

Jag och Trulle la oss i soffan och Borak på golvet

Såg delvis reprisen på OS invigningen i Vancover, väldigt fint

sov en del emellan åt, båda hundarna snarka!!!

När Johan och Erik kom tillbaka med skotrarna blev det fart

Och nu är det snart melodifestivalen, det måste man se på



 
 
susanne

susanne

14 februari 2010 06:49

skulle jag allt velat se :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 5 maj 2014 10:21

Efter jobb hela helgen  är batteriet ganska tomt Vovvarna har tillbringat mesta tiden i hundburet så det finns mycket energi och benspring Så nu blev det en morron i skogen När jag tar fram ryggsäcken och termosen blir det fart på vovvarn...

Av Kerstin - 30 april 2014 17:31

Det här går ju bra eller inte    Hundra dar ett inlägg per dag Du är duktig du Hannah som klarar det som hinner med att skriva fast du har tre att jaga Jag jagar bara mej själv    vet inte riktigt vart tiden tar vägen men ska försök...

Av Kerstin - 21 april 2014 11:19


Efter en fin påskhelg nere i Skåne  med Fredrik, Cicilaia och barna  är vi hemma igen  Vi har umgåtts  ätit surströmming varit på Fredriksdal och en utflykt till Danmark med min syster som har en stuga norr om Helsingör Grönt och ...

Av Kerstin - 12 april 2014 09:10

För 40 år sedan blev jag mamma för första gången På St..Erik KK i Stockholm föddes en liten pojke på förmiddan Mitt och Sven-Erik första barn som fickk namnet Fredrik Tänk att den lilla pojken nu har hunnit bli så står Mycke har hunnits med p...

Av Kerstin - 8 april 2014 16:10

Idag har det stökats hårt Stökat om en helsikes massa grejer gjort högar till höger och vänster och kasta bort hög skruvat och spikat och dammsugit och skurat och släpat om möbler men det blev bra  riktigt nöjd  och totalt slut    ...

Ovido - Quiz & Flashcards