Kerri

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Kerstin - 16 februari 2010 10:01

....grattis till mej själv med en stor bukett tulpaner

  

jag älskar tulpaner det är en sån fin blomma

och symboliserar våren solen och värme

Det är fettisdag idag oxå

jag ska baka en semellängd, då gör man längder av degen istället för flera små bullar och sen skär jag upp ett dike i mitten som jag fyller med god hemgjord mandelmassa, på med grädde och lock bitar,pudra över florsocker och sedan kan var och en skär en semelbit i  passande storlek, mumsigt

I eftermiddag är jag ledig, jag och Elin far till stan ska äta nått gott och gå på bio och därefter sover jag över hos E , ska bli skönt med en sovmorron.

Blir att gå på stan en stund inan jag far hem på onsdag.

E hälsar till goaste Rosis genom mammas blogg tack för att du kom ihåg min tjugoårsdag kram   




Ovido - Quiz & Flashcards