Kerri

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Kerstin - 18 februari 2010 12:49

Bara bra, hade en fin kväll i tisdags med Elin,

åt västerbottensostgratinerad fläskfile med beasås potatisgratäng å grönt

på Tatong, dom har verkligen god mat där

därefter blev det bio

vi såg "Wolfman" med bla. Antoni Hopkins, att det handlar om varulvar

förstår man, men det här var en anorlunda varulvfilm

riktigt bra tycker jag

Långsovmorron på onsdag, sov till nio

slöade och åt frukost framför tvn

innan vi gick på stan, blev lite shoping, mest till Thea som fyller år nästa vecka

Elin köpte en fin kryddlåda till mej och så köpte jag blommor som var från gubben min

när jag kommit hem blev det till att fixa midda å hugga ved

kallt ute och kallt inne, -16* ute och + 17* inne

såg damernas störtlopp på kvällen, stakars Anja Pärsson så nära så nära

tur att hon klara sej så bra när hon föll

och sen blev det ett varmt varmt skönt kvällsbad

med chokladdoftande skum !

         lite presenter,rosorna och semellängder

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards