Kerri

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Kerstin - 12 mars 2010 08:12

Större delen av gårdagen tillbringades på buss

Åtta timmar tar det till Östersund

Först två till Ume

och sen sex timmar hit

vad gör man då på en buss alla dessa timmar

först hade jag tur att få en plats längst bak i bussen

vilket är bra

tjejen jag satt med steg av efter en halvtimme  

så då fick jag båda sätena för mej själv

vilket innebär att man kan ligga ner

sova, lyssna på musik

sitta en stund, dricka te, äta macka

läsa tidning, äta choklad och äpple

en trevlig med passagerare som jag prata en del med

hon var från stan och det visa sej att vi hade en del

gemensamma bekanta, världen är inte så stor

kl. tio var jag framme och Maria hämta mej

sen blev det prat, te och sova gott

fint väder idag så det blir att gå ut en sväng




Skapa flashcards