Kerri

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Kerstin - 22 juni 2010 16:50

Vart tog tiden vägen!?

Två veckor sen jag skrev

men det har varit mycke ute jobb

och enheldel regnande oxå

då var jag lat å slöa i soffan   

Ganska mycke folk har det varit i stugan oxå

det är härligt

Och lördan gick åt till att titta på tv

det fina brölloppet ville jag inte missa.

Nu är det snart midsommar

och vädret ser ut att bli bra

så man kan sitta ute och äta

Nästan alla djur som ska ut  har kommit ut

två grupper kvar

blir nog efter midsommar dom kommer ut

för nu har ensileringen kommit igång

och det körs traktor för fullt

även ladugårdsbygget har kommit igång

mycket som händer nu

Men lite fritid har jag haft

jag och Trulle hunden drog till Uvabo

en dag , för att ta det lungt

Och plockat liljekonvaljer

så fina blommor det är


Ovido - Quiz & Flashcards