Kerri

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Kerstin - 10 september 2010 07:28

Var en sväng till doktorn igår med mitt onda knä

fick en spruta så nu ska det väl bli bättre

Efter det var jag och Elin till Pite en sväng

Elin har städat ur sin garderob och det blev en säck till Röda korset

Där hitta jag lite små grejer och en barntavla

Tavlan är ett fint fynd

  

När Elin var liten fick hon flera böcker om dessa små bokstavsfigurer

och ett memoryspel, som spelades mycket

nu älskar barnbarnen detta spel och vi läser bökerna

Och så hitta jag denna tavla! perfekt   

Maria körde hem från Östersund igår

Ska vara hemma en vecka å hälsa på och jaga älg

Hade köpt ett gott te och chokladtryfflar

och gjorde gott ficka när Maria kom vid tjugotre tiden

Tände ljyslycktorna ute på bron och i lusthuset

Stjärnklar och vacker kväll

Jag och Elin elda i eldkorgen i lusthuset medan vi väntade

    



Skapa flashcards