Kerri

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

LiTe ledigt

Av Kerstin - 4 november 2010 14:04

Jag är och hälsar på Maria ett par dar

och har det skönt

Igår var vi in till stan en liten sväng

åt lunch på ett mysigt femtitals café

ute på Frösön, trevligt

och därefter en liten sväng på stan

var in på Panduro, vilket är nästan livsfarligt den här tiden på året

tomtar och tomtepyssel i massor, ojoj vilka idéer man får

men det gick bra köpte bara en söt julkrubba med figurer att måla själv

och jättefint julklapps papper, röda kuvert till julkorten och klistertomtar

Idag har vi varit ut och gått i det fina höstvädret

sol och blå himmel riktigt skönt ute, + 3*

Gick förbi loppisen som finns här i Brunflo

och där finns mycket att titta på, jag som älskar porslin

mycket som klia i fingrarna, men jag vill känna att jag har 

användning av det jag köper

och så fick jag syn på denna underbara tingest

ett bordsställ med flaskor för olja å vinäger samt två kryddflaskor

den måste jag köpa och känner mej så nöjd

kolla blderna och njut ! visst är den fin :) 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 5 maj 2014 10:21

Efter jobb hela helgen  är batteriet ganska tomt Vovvarna har tillbringat mesta tiden i hundburet så det finns mycket energi och benspring Så nu blev det en morron i skogen När jag tar fram ryggsäcken och termosen blir det fart på vovvarn...

Av Kerstin - 30 april 2014 17:31

Det här går ju bra eller inte    Hundra dar ett inlägg per dag Du är duktig du Hannah som klarar det som hinner med att skriva fast du har tre att jaga Jag jagar bara mej själv    vet inte riktigt vart tiden tar vägen men ska försök...

Av Kerstin - 21 april 2014 11:19


Efter en fin påskhelg nere i Skåne  med Fredrik, Cicilaia och barna  är vi hemma igen  Vi har umgåtts  ätit surströmming varit på Fredriksdal och en utflykt till Danmark med min syster som har en stuga norr om Helsingör Grönt och ...

Av Kerstin - 12 april 2014 09:10

För 40 år sedan blev jag mamma för första gången På St..Erik KK i Stockholm föddes en liten pojke på förmiddan Mitt och Sven-Erik första barn som fickk namnet Fredrik Tänk att den lilla pojken nu har hunnit bli så står Mycke har hunnits med p...

Av Kerstin - 8 april 2014 16:10

Idag har det stökats hårt Stökat om en helsikes massa grejer gjort högar till höger och vänster och kasta bort hög skruvat och spikat och dammsugit och skurat och släpat om möbler men det blev bra  riktigt nöjd  och totalt slut    ...

Ovido - Quiz & Flashcards