Kerri

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Kerstin - 17 december 2010 16:10

Nu är det bara en vecka kvar till julafton

Härligt, jag älskar julen   

Jag har varit till Hannah och hennes familj i Gävle en vecka

och haft det riktigt skönt,dom firar jul där nere

Mina två andra döttrar var oxå där Elin och Maria

På söndag tog vi småpojkarna med oss till Furuviks julland

Det är så fint med alla julljus,tomtar,karuseller mm för barnen

Det var -12* men det gick bra ändå

Vi var in på resturangen och fika varm choklad och bullar

Sen åkte vi mer karusell, hälsa på tomtar och köpte heliumbalonger

inan vi gick och hälsa på tomtefar, där blev det en julklapp oxå

      

      

      

      

      

      

      

Vi handlade lite julklappar en dag först en sväng in till stan

och sen for vi till Nybrohandelsgård i Valbo utenför Gävle

Där ligger mina favorit affärer Madam Nyberg och Elidas skafferi

Och ett super mysigt 50-tals café där vi åt lunch och fika

allt för att sitta länge där

Hittade några fina saker hos Madam Nyberg

en fin ovanlig å ganska stor julljusstake med plats för 24 ljus i smide

Va har datorn inte laddat upp dom bilderna jaha visar dom i morron då

Här en bild på dom fina mjölkflaskorna med nätkorg som jag köpte

  

Hmm saknar en bild till på nått häftigt jag köpte

Jaha får ta ett allvarligt snack med datorn, va är det för dumheter!

Elric lånade min kamera och fotade allt möjligt

blandant adventsljusen och snögrottan som vi bygde

    

Olivia katten var nöjd när mattemamma kom hem

men för att vara säker på att hon inte försvinner igen

så la Olivia sej i resväskan, gosekissen då

  


Ovido - Quiz & Flashcards