Kerri

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Kerstin - 9 januari 2011 13:06

  

lilla Zedds födelsedag

han fyllde två år lilla hjärtat   

Undrar om mormor börjar vara glömsk

eller är det en kombination av jultrötthet och förkylning

som gjorde att mormor glömde bort att det var Zedds födelsedag

Så när Hannah ringde igår kväll 

å sa att hon ville ha ett inlägg på bloggen

kände jag mej som ett stort frågetecken vad?

Men jag/vi har ju inte glömt bort att Zedd fyller år

och att det är den åttonde vet jag oxå

frågan är bara vad för dag det var igår

det hade jag tappat bort

  så tokigt

Jag och Maria och Elin har gjort ett paket tidigare i veckan

med en massa små paket i som ska skickas med posten i morron måndag

Och idag kör Maria hem till Östersund

efter julledigheten hemma

Så nu blev det alldeles tyst å stilla i stugan

Lillkråkan är hemma än

men flaxar snart iväg

Ja så är det då får jag å gubben roa oss själva 

Ovido - Quiz & Flashcards