Kerri

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Hurra hurra!

Av Kerstin - 8 februari 2011 07:20

Idag är det någons födelsedag    

Elin min lillstumpa fyller år

och nu är det väl dags att sluta kalla Elin lillan

men det är inte lätt

  

Så här liten och söt för 21 år sedan 4240 g och 55 cm

Tänk vad åren går och lika söt liten gumma

        

Fina bilder på min älskade Elin

 

  

     


Dom här fina bilderna togs i höstas

vist är hon fin min (lill gumma) Elin 

grattis på födelsedagen mitt hjärta 


 
 
Ingen bild

Rosis

8 februari 2011 13:25

Grattis Elin på din födelsedag, jag minns när du föddes. Håller med din mamma lika söt nu som då. Kram från Rosis, Lars & Victoria

 
Elin

Elin

8 februari 2011 22:33

Tack så mycket Rosis, lars & victoria för gratulationen! :)

Och tack mamma, och du får kalla mig lillan hur länge du vill! även fast jag inte är så "liten" längre :) <3

http://www.elian.devote.se

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja" target="_blank">bloggplatsen.se]irja

10 februari 2011 02:47

Kära Kerstin
Grattis söta Elin på din 21 -års dag...
Den gången för länge,länge sen när jag blev 21-år, då blev man myndig, så man längta till den dan, men jag skulle inte vilja byta med dig Elin,Jag har fått leva ett så rikt liv, så nu är det din tur... TA vara på livet och FÅNGA DAGEN...
HA de så gott bägge två,,mamma och du....
Önskar er en fin/fin dag i dag...
KramiZ IA.....

http://40- talisten, bloggplatsen.se

Kerstin

11 februari 2011 08:03

Elin hälsar å tackar så mycket för grattis hälsningen :)
kram Kerstin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 5 maj 2014 10:21

Efter jobb hela helgen  är batteriet ganska tomt Vovvarna har tillbringat mesta tiden i hundburet så det finns mycket energi och benspring Så nu blev det en morron i skogen När jag tar fram ryggsäcken och termosen blir det fart på vovvarn...

Av Kerstin - 30 april 2014 17:31

Det här går ju bra eller inte    Hundra dar ett inlägg per dag Du är duktig du Hannah som klarar det som hinner med att skriva fast du har tre att jaga Jag jagar bara mej själv    vet inte riktigt vart tiden tar vägen men ska försök...

Av Kerstin - 21 april 2014 11:19


Efter en fin påskhelg nere i Skåne  med Fredrik, Cicilaia och barna  är vi hemma igen  Vi har umgåtts  ätit surströmming varit på Fredriksdal och en utflykt till Danmark med min syster som har en stuga norr om Helsingör Grönt och ...

Av Kerstin - 12 april 2014 09:10

För 40 år sedan blev jag mamma för första gången På St..Erik KK i Stockholm föddes en liten pojke på förmiddan Mitt och Sven-Erik första barn som fickk namnet Fredrik Tänk att den lilla pojken nu har hunnit bli så står Mycke har hunnits med p...

Av Kerstin - 8 april 2014 16:10

Idag har det stökats hårt Stökat om en helsikes massa grejer gjort högar till höger och vänster och kasta bort hög skruvat och spikat och dammsugit och skurat och släpat om möbler men det blev bra  riktigt nöjd  och totalt slut    ...

Skapa flashcards