Kerri

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Kerstin - 16 februari 2011 14:03

Ingen vanli dag för i dag är det min födelsedag

hurra hurra   

men ändå en vanlig dag

bara tagit det lungt

förutom att släpa in en massa ved

så jag kan elda så jag å kissekatterna slipper frysa

mellan -22* och -30* hela veckan

och det ska vist fortsätta en vecka till

undrar om vedförrådet räcker!?

i helgen som var hade jag födelsedagsfika

för dom som var hem å hälsa på

kanske det blir lite fika till helgen oxå

    fjolårets rosor 

och så gjorde jag en semelläng ifjol

kanske göra en sådan i år oxå

till helgen

Fina tulpaner och vecker fönsterprydnad har jag fått

  

jättefin gillar den mycket

  

Tulpaner min favorit blomma

Och i kväll kommer min lilla kråkunge hem

hon har varit en sväng till Norge




Ovido - Quiz & Flashcards