Kerri

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Kerstin - 26 februari 2011 13:49

  

                                Denna lilla söta vårälva

                              var i ett brev som jag fick av en vän

                             blev så glad när jag såg den söta älvan

                            och när nu kylan verkar släppa sitt grepp

                            efter veckor med -20* till -30*

                            är det nu bara -4*

                            och så kom brevet med älvan

                            då käns det som det inte är långt till våren 

                            tack för brevet

                              Mer som kom med posten i fredags

                              var dessa söta plåt muggar

                              som jag beställt från Bohemian designe

                             och så hade dom lagt i en liten present

                           en söt katt i plåt den har jag satt fast på min jacka

  

    


Ovido - Quiz & Flashcards