Kerri

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Så var det mars

Av Kerstin - 1 mars 2011 15:00

Ja då har man tagit sej genom februari

som varit lite jobbig månad pga. kylan

som höll i sej i flera veckor

men nu är det milt å fint väder

riktigt härligt ute

jag och Borak har sparkat runt Brännåkern

en sträcka på tre kilometer

fast så mycket sparkande blev det inte

Borak drog sparken mesta tiden, jättefint före

gick nästan för fort ibland, så jag fick bromsa

Nu ligger en lugn och lite trött hund på golvet å sover

Hoppas nu att det fina vädret håller i sej resten av månaden

Är väldigt sugen på att fara ut och skidra, det är så härligt

Här en solig bild från mars ifjol

då jag och Elin grävde en snögrop på gräsmattan

och satt ute å fika

kanske göra det till helgen då hon kommer hem

å hälsar på en sväng

  

 
 
Elin

Elin

1 mars 2011 18:29

Det var härligt! :) <3

http://www.elian.devote.se

Kerstin

2 mars 2011 00:00

tack

 
irja

irja

2 mars 2011 02:10

Kära Kerstin !!!
Nej, vi har inte varit bortskämda med sköna vinterdagar, så mycket den här vintern, har suttit på verandan i lä och lapat sol idag,Kännde bara att det behövdes friskluft...
Ja, jag önskar som du att vi får ha mer av sköna vårvinterdagar,så man hinner njuta, efter den här kalla och långa vintern......
Så söta ni är tillsammans, du och din dotter, och lika som bär,,, man säger ju , att äpplet inte faller långt från päronträdet,,,, LER...
HA också i fortsättningen sköna vinterdagar vännen.....
KRAM och soliga vinterhälsningar från sjuksängen....IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 5 maj 2014 10:21

Efter jobb hela helgen  är batteriet ganska tomt Vovvarna har tillbringat mesta tiden i hundburet så det finns mycket energi och benspring Så nu blev det en morron i skogen När jag tar fram ryggsäcken och termosen blir det fart på vovvarn...

Av Kerstin - 30 april 2014 17:31

Det här går ju bra eller inte    Hundra dar ett inlägg per dag Du är duktig du Hannah som klarar det som hinner med att skriva fast du har tre att jaga Jag jagar bara mej själv    vet inte riktigt vart tiden tar vägen men ska försök...

Av Kerstin - 21 april 2014 11:19


Efter en fin påskhelg nere i Skåne  med Fredrik, Cicilaia och barna  är vi hemma igen  Vi har umgåtts  ätit surströmming varit på Fredriksdal och en utflykt till Danmark med min syster som har en stuga norr om Helsingör Grönt och ...

Av Kerstin - 12 april 2014 09:10

För 40 år sedan blev jag mamma för första gången På St..Erik KK i Stockholm föddes en liten pojke på förmiddan Mitt och Sven-Erik första barn som fickk namnet Fredrik Tänk att den lilla pojken nu har hunnit bli så står Mycke har hunnits med p...

Av Kerstin - 8 april 2014 16:10

Idag har det stökats hårt Stökat om en helsikes massa grejer gjort högar till höger och vänster och kasta bort hög skruvat och spikat och dammsugit och skurat och släpat om möbler men det blev bra  riktigt nöjd  och totalt slut    ...

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards