Kerri

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Kerstin - 9 mars 2011 14:39

  

                För två år sedan startade jag denna blogg

                I ett av mina första inlägg skrev jag om Elin

                som var på apu praktik i London tre veckor

                Och så upptäckte jag något som jag glömt av

                Marrakech design jätteläckra saker från Maroco

                mycke kakel, men annat oxå

                

                

   som detta lilla söta saltkar

                                     hur kunde jag glömma bort det !

        Har kommit på att det finns en hel del läckra affärer i Malmö

        Panduro Hobby, Maggans dockskåp, Pip studio, Stoff & stil

        och så Marrakech

        mycke som får det att klia i fingrarna

        ska höra med Cilla om vi ska ta oss en tripp till Malmö

        nästa gång jag är ner till Bjuv å hälsar på


Ovido - Quiz & Flashcards