Kerri

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Kerstin - 5 maj 2011 14:35

       

      Ja lite fusk är det    

         för det är min dvärgsyren i kruka

                   syrenen har tillbringat vintern i häst stallet

            lagom temperatur + 4/5* 

      men för en månad sen tog jag upp syrenen till nya ladugården

               och ställde den i loftgången uppe i personaldelen

                           stora fönster ljust och luftigt

              så syrenen trivs jättebra och blommar

                                            det doftar så gott   

                     igår var jag en liten sväng till stan

                           tappade lite blod på blodcentralen

                trevligt folk som jobbar där man känner sej alltid välkommen

                     nu har jag samlat mitt fjärde vin/öl glas

                         tycker  glasen är snygga med sin enkla design

                                     och blåa vrid rand

                                            

               Line Kolmården Design heter glasen

     

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards