Kerri

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Kerstin - 12 juni 2011 13:21

                                Så kom dom då äntligen

                                              paketen

                                       som jag väntat på

                     hämtade ut dom i Byske i går

                 Paketet från Lush innehöll

                      en massa "godis" som jag beställt

    

                    Två citrus doftande badbomder,

          två bubbelbitar med mjukgörandeoljor å örter

                   doftar ljuvligt

                och en shampokaka

                  man blöter kakan gnuggar mellan händerna

         och får ett härligt doftande skum att gnugga in i håret

                           i flaskorna

  skönt svalkande ansiktsvatten, mjukt örtbalsam, skönt duchgele

           och ett badskum som ska ge ett härligt grönt skumande bad !

                 jag blir nog fin ren och väldoftande  


                           I detta  vackra paket från Pip studio

                                  finns fyra vackra muggar

                   Jag är med i miljonlotteriet som stöder IOGT-NTO

                       köper några skraplotter per månad som kommer med posten

                   jag rättar lotterna på datorn och så droppar det in en liten vinst

                      då och då som jag sparar på kontot

                      väntar på att det ska dyka upp nån intressant vinst/erbjudande

                         och så kom detta erbjudande

                fyra muggar från Pip studio för fyrahundra kronor

                          så då köpte jag muggarna  

                               och nu har dom kommit

                  så fina blir nog att ha som prydnad/ fin muggar

     

   



Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards