Kerri

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Kerstin - 10 juli 2011 08:02

Och inte händer det mycket på bloggen  

Lite dåligt samvete för att jag varit så blogglat

Men det har varit mycket att göra

och så detta underbara väder då jag bara vill vara ute

både i solen och sköna varma sommarregn

långpromenad i skogen med Borak hunden i varmt sommar regn

det var skönt och vad skogen doftar då

jag kände doft av blommor och grönt

Borak var mer intresserad av andra dofter typ älg  

Och så blev det en sväng ner till Sunsvall

en liten mini semester tripp

Träffade Hannah och två av små pojkarna

Gick å fika/åt på ett mysigt café, italien inspirerat

och sedan strosade vi runt på stan ett par timmar

         

     

Därefter tog Hannah och Tyr tåget till Maria

och vi den långa bilfärden hem med Elric

som ska vara hos morfars några veckor

Var hemma vid elva tiden 25* varmt ute

Så vi for till Ytterträsket och bada

27* i vattnet, så ljumet och skönt efter bilfärden

Elric tyckte det var häftigt att bada mitt i natten

och så var det fortfarande ljust ute!

" Men mormor är du riktigt säker på att det är natt nu "

Igår var vi till Byske och åt pitzza och spelade minigolf vid havet

och så blev det stutsmatta för för småpojkarna och en lite större

     

På hemvägen såg vi en stor älgko som lungt promenerade över vägen

 



Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards