Kerri

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Kerstin - 27 oktober 2011 07:43

Jagh har verkligen varit blogglat    

Har inte haft rätt inspiration att skriva 

Och ska sanningen riktigt fram 

så har jag fastnat på facebook   

Bekvämt att bara slänga in ett kort inlägg

och kolla vad ungarna och vänner gör

Nu vill jag be min trogna bloggläsare om ursäkt

för att ni fått vänta på ett inlägg

Det värmer att se att ni kikar in här och hälsar på

fast jag varit så slö kram på er    

Nu ska jag ta tag i bloggen å börja skriva 

för det är faktiskt roligt 

Hösten har gott med en väldig fart

Mycke jobb och älgjakt

Jag hade dessutom turen att få skjuta en älg

Vilket var riktigt roligt, känns mer som jägare när man fått skjuta

Sen ska jag fixa till bilder 

Har alla bilder på den externa hårddisken

Måste fråga någon av mina datakunniga barn

hur jag får över bilderna till datorn

Har nämligen haft en datakrass på min gammla dator 

Hårddisken hade blivit skadad 

Fick veta att det är vanligt med det på lapptoppar ! 

För hårddisken är väldigt känslig, även för mindre stötar och även skakningar

Så nu törs jag inte nästan flytta på en här nya datorn

Ja det blev till att köpa en ny  

eftersom jag har mycke jobb som ska skötas via data på gården

och den gammla datorn är nu inne på tredje veckan på lagning

Nu ska jag ta mitt morron fika

nygräddat bröd med smör å marmelad och en god kopp te 

Ha en bra dag alla vänner   

Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards