Kerri

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Kerstin - 19 februari 2013 20:48

Vad solen har lyst idag

riktigt skönt, fast det var lite kallt ute 

en isande nordanvind

men jag och Napoleon var ute och plumsa i snön

och grävde ner oss så vi fick lä

låg och njöt en stund av solen, änn värmer solen inte

Inne har det målats 

Hörn nummer två har städats och målats två gånger idag

Här stod tidigare furuskåpet som jag vitmålat 

och som nu står i andra hörnet 

Blev nöjd med detta hörn oxå

även om jag mätte det lilla bordet fel 

trodde det skulle passa bättre 

nu blev det lite tajt

men det går ändå

Plockade ihop lite pynt runt om i huset 

känner mej riktigt nöjd

       

 *Napleon i omålad hörna   *Hörnet målat å pyntat  *Närbild på lilla bordet   *Fyra pyttesmå nallar


Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards