Kerri

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Hipp Hurra för min lillkråka

Av Kerstin - 8 februari 2010 13:11

För nu är hon inte liten längre utan stor.

Hon fyller 20 år idag.  

Men hon kommer alltid att vara lillan i mitthjärtat, däremot lovar jag att sluta säga lillan, blir så irriterad på dom som säger det åt sina vuxna barn så......

då ska jag sluta själv oxå  

Då för tjugo år sedan var det fullmåne, en jättestor och fin måne när vi åkte in till BB, nästan ingen snö men blank is och vattenhalka.

Dan före hade S varit och hämtat ett lass bräder med släpen och fått sladd uppför backen i byn och kanat in i gammelskolans ytterbro,tryckte in framdörren på pasgerar sidan så den inte gick öppna! Men in i bilen kom jag ändå när vi for till BB tidigt på morron.

Två bilder på Elin en  från balen och en lite busig från då vi åkte tåg till Gävle

  

Det har varit trökt med bloggandet ett tag, jag har varit jättetrög hela januari och precis när jag kommit igång åker jag på en dunderförkylning,små gävlebaciller!

Har ju en ny kamera som jag ska börja fota med, har blivit lite grann men kommer att bli mycke mer, hade kameran med mej till Gävle så det blev en del kort på små pojkarna,  

 
 
susanne

susanne

8 februari 2010 19:04

HIPP HIPP HURRA!!!! grattis grattis stora damen nu :) :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Mia

Mia

8 februari 2010 19:07

snygg bild ;D

http://stickatochsant.blogspot.com

 
Ingen bild

Elin

8 februari 2010 21:27

Hahaha, Tack så jättemycket min älskade mamma!!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 5 maj 2014 10:21

Efter jobb hela helgen  är batteriet ganska tomt Vovvarna har tillbringat mesta tiden i hundburet så det finns mycket energi och benspring Så nu blev det en morron i skogen När jag tar fram ryggsäcken och termosen blir det fart på vovvarn...

Av Kerstin - 30 april 2014 17:31

Det här går ju bra eller inte    Hundra dar ett inlägg per dag Du är duktig du Hannah som klarar det som hinner med att skriva fast du har tre att jaga Jag jagar bara mej själv    vet inte riktigt vart tiden tar vägen men ska försök...

Av Kerstin - 21 april 2014 11:19


Efter en fin påskhelg nere i Skåne  med Fredrik, Cicilaia och barna  är vi hemma igen  Vi har umgåtts  ätit surströmming varit på Fredriksdal och en utflykt till Danmark med min syster som har en stuga norr om Helsingör Grönt och ...

Av Kerstin - 12 april 2014 09:10

För 40 år sedan blev jag mamma för första gången På St..Erik KK i Stockholm föddes en liten pojke på förmiddan Mitt och Sven-Erik första barn som fickk namnet Fredrik Tänk att den lilla pojken nu har hunnit bli så står Mycke har hunnits med p...

Av Kerstin - 8 april 2014 16:10

Idag har det stökats hårt Stökat om en helsikes massa grejer gjort högar till höger och vänster och kasta bort hög skruvat och spikat och dammsugit och skurat och släpat om möbler men det blev bra  riktigt nöjd  och totalt slut    ...

Ovido - Quiz & Flashcards