Kerri

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Kerstin - 13 februari 2010 19:16

Nä riktigt så fort gick det inte när jag och hundarna Borak och Trulls var ut och sparkade, men det känddes så ibland

Han är så stark Borak och full av energi

fick bromsa och hojta sakta försiktigt

det gick ganska bra, tog vägen runt Brännåkern en sträcka på 3 km

väldigt kuperad med backar och kurvor

nerför en backe som slutar i en kurava gick det för fort och jag körde omkull

släppte sparken och la mej, skjusa en bra bit

Borak sitter fast i sparken med linan så sparken funkar som ett ankare

det blir stopp!

  

jaha och vad väntar vi på nu då!!!

  

ska farmormatte bara ligga där eller är det nått intressant?

när jag nu ligger här kan jag lika gärna vila en stund

tittar på träden, solen lyser fint på trädtopparna

fint perspektiv så här underifrån

      

ja sen blev det nästan fullfart hemmåt, ca 25 min tog det bra jobbat vovarna!

Därefter blev det te för mej och vovmat för övriga

Jag och Trulle la oss i soffan och Borak på golvet

Såg delvis reprisen på OS invigningen i Vancover, väldigt fint

sov en del emellan åt, båda hundarna snarka!!!

När Johan och Erik kom tillbaka med skotrarna blev det fart

Och nu är det snart melodifestivalen, det måste man se på



Av Kerstin - 13 februari 2010 12:08

Ja nu börjar det likna något, härligt vårvinter väder idag -3* och strålande sol.

J och E har farit på skotertur med ett gäng kompisar så jag är hundvakt.

ska ta vovvarna med ut på en promenad efter lunch

som jag ska äta nu

ska bli skönt att komma ut i solen  

Ovido - Quiz & Flashcards