Kerri

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Kerstin - 31 mars 2014 13:27

Nu har jag gjort mej en att göra lista

får se hur mycket jag hinner med på den

endel är stort och en del är smått

längre tid att fixa och annat raskt gjort

  

Att göra våren/försommar 2014

*flytta hyllorna på vinden (snabbt)

* städa7fixa på balkongen (några timmar)

*röja under trappen (några timmar)

*källarn byta kol i vattenrenaren (snabbt)

*städa ute bron fram ( några timmar )

* skura av bak bron (snabbt)

* fixa altan (några timmar)

*röja/fixa bodavind (en dag )

*göra trädgårdsplan ( nån timme)

  så gubben fattar vad jag menar   

*ta bort all sand vid frambron (timme eller två )

*räffsa (kvällsgöra)

*röja/fixa omklädningsrum (en dag )

*röja/fixa fikarum (en dag)

*kontoret på loftet (mycke tid )

*backarna (snabbt bara man gör det ! )

* UVABO heldag flera många

  att stöka pyssla dona på och fixa med min lilla stuga 

  bla. klättra upp på taket å fixa skorstens röret !

Ja det var lite att göra 

men oxå något att skriva om när jag gör dom olika sakerna 

två flugor i en smäll !

Nu ska jag ta och få nånting gjort 

Så ha en bra dag


Presentation


Välkommen till min blogg

Omröstning

Bästa vårblomman
 Snödroppe
 Krokus
 Vitsippor
 Tussilago

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards